بازاریابی درون‌گرا Inbound Marketing

رای دهی:  / 1
ضعیفعالی 

بازاریابی درون‌گرا Inbound Marketing بهترین راه برای تبدیل افراد ناآشنا با برند، به مشتری و سپس حامی برند خواهد بود.


بازاریابی درون‌گرا  چیست ؟

امروزه اشتراک‌گذاری به معنا اهمیت دادن است. بازاریابی درون‌گرا به معنای ایجاد و به اشتراک گذاشتن محتوا با جهان پیرامون است.(نقطه مقابل بازاریابی سنتی / برونگرا است)

ایجاد محتوا در جهت پاسخگویی به نیاز و خواست‌های ویژه مشتریان است. بازاریابی درون‌گرا تلاش دارد تا با ارائه و نمایش وجوه کیفی کسب‌وکار شما، مشتریان را حفظ و آنان را برای مراجعه بعدی به سازمان ترغیب نماید.

بیشتر....

 

نوشته شده توسط دکتر سیدرضا آقاسیدحسینی

منبع: 

http://iranmct.com