فرآیندمدیریت مواردخدماتی(Case)در مایکروسافت

رای دهی:  / 0
ضعیفعالی 

مهمترین فرم یا موجودیت برای مدیریت پرونده های خدماتی مشتریان در Microsoft Dynamics CRM مورد خدماتی یا Case است. کلیه درخواست ها، مشکلات یا تیکت های مشتریان در Microsoft Dynamics CRM از طریق این فرم یا موجودیت، ثبت و مدیریت می شود. به همین دلیل دانستن و درک درست از نحوه گردش کار این فرم برای مدیران و کارکنان پشتیبانی بسیار مهم است.

شکل زیر نمودار گردش کار یا فرآیند اراپه خدمات از طریق Case را نشان می دهد:


 

منبع:

http://cloudafzar.com

مترجم یا نویسنده

ویدئو کلیپ نرم افزار CRM

ویدئو کلیپ نرم افزار خدمات مشتری

ویدئو کلیپ نرم افزار خدمات پس از فروش