انواع مشتری در crm مایکروسافت

رای دهی:  / 0
ضعیفعالی 

 

در Microsoft Dynamics CRM مشتری را می‌توان به دو دسته‌ی کلی “بالقوه” و بالفعل” تقسیم‌بندی کرد. “سرنخ فروش” در واقع همان مشتری بالقوه و یا Lead است. و مشتری بالفعل یعنی مشتری‌ای که از ما خرید انجام داده به دو صورت حقیقی (شخص) و حقوقی (شرکت) نگهداری و مدیریت می‌شود.

شناسایی درست مشتریان و قرار دادن آنها در دسته مناسب از مهمترین کار ها در سی ار ام میباشد, چرا که نرم افزار سی ار ام در واقع مدیریت ارتباط با مشتری است.مدیریت صحیح ارتباط با مشتری موجبات موفقیت را فراهم نموده و سرنخ ها را به فرصت تبدیل میکند.

از عوامل مهم در موفقیت ارتباط با مشتری شناخت مشتری می باشد.شناخت مشتری وقت زیادی از شرکت ها میگیرید بنابراین در صورت عدم موفقیت در به نتیجه رساندن ,تلاش در بازگرداندن آنها بهتر است از پیدا کردن سرنخ های جدید است.

با پیاده سازی خوب در سی آر ام , مشتری ها را بخوبی شناخته و در دسته مناسب قرار داده تا روابط مناسب با آنها تعریف شود.

 

منبع:

http://cloudafzar.com

 

مترجم یا نویسنده

ویدئو کلیپ نرم افزار CRM

ویدئو کلیپ نرم افزار خدمات مشتری

ویدئو کلیپ نرم افزار خدمات پس از فروش