بررسي اجمالي نرم افزار هارموني(Overview)

رای دهی:  / 0
ضعیفعالی 

 

 

نرم افزار مدیریت روابط مشتری هارموني ( Harmony CRM )، یک نرم افزار تحت وب بوده و با هدف حداکثر کردن سودآوری، درآمد و رضايت مشتريان شرکت شما طراحی و ارائه شده است. هارمونی به شما کمک می کند تا اطلاعات مربوط به مشتریان و شرکت ها و سازمان ها را مدیریت و کنترل کنید. در واقع این نرم افزار کلیه اطلاعات و سوابق مربوط به مشتریان یک شرکت را به همراه مکاتبات و تماس های آن ها در خود نگهداری می کند و امکان دسترسی سریع به این اطلاعات را در هر زمان و از هر مکان فراهم می آورد.

امكانات نرم افزار هارموني به طور مختصر عبارتند از:

•    ثبت و نگهداري اطلاعات مربوط به مشتريان به طور متمرکز

•    جستجوي سوابق مربوط به فروش كالا و خدمات ارائه شده به مشتريان

•    آگاهي از مكاتبات و ارتباطات بين بخش فروش و مشتريان

•    نظارت بر نحوه عملكرد پرسنل فروش و خدمات شركت

هارمونی سبب یکپارچگی سه بخش بازاريابي، فروش و خدمات پس از فروش و افزایش بهره وری کارکنان آنان می شود. این نرم افزار مناسب شرکت هایی کوچک و متوسط که نيازمند یک سيستم جامع جهت ثبت و بايگاني اطلاعات مربوط به فرايندهاي فروش و خدمات در مجموعه خود هستند می باشد.

كليه امور مربوط مشتريان اعم از شركتها، اشخاص، پرونده ها، فعاليتها، يادداشتها، وقايع، ايميل ها و پيامك ها و ...
بررسي سرنخ ها و فرصت هاي تجاري و درنهايت پیشبرد فرآیند فروش، همچنين نگهداري اطلاعات سازماندهي شده مشتريان جهت فرصت هاي فروش. بیشتر

مديريت بازاريابي  

برنامه ريزي جامع و مؤثر فعاليتهاي بازاريابي ، ارسال ايميل و پیامک گروهي و پيشرفت و بهبود در كيفيت فرآيند ايجاد سرنخ هاي تجاري

بررسي پرونده ها ( Trouble Ticket) ، راه حل ها و بازخورهاي دريافت شده از مشتریان مبني بر مسائل مختلف استفاده از محصولات یا خدمات
ايجاد گزارشات گوناگون و استفاده از متصور ساختن يا به تصوير كشيدن مقايسات ، الگوها، روند كار در بازاريابي و فروش.
بررسي و سازماندهي تمام وظايف، رويدادها و تماس ها، همچنين تنظيم جلسات و پيگيري ها و ايجاد فعاليتهاي تكرارشونده.
اشتراک اطلاعات
امكان اشتراك گذاري تمامي اطلاعات مربوط به مشتريان، اشخاص مرتبط با آنها، مكاتبات و مكالمات يا همكاران و مديران.
شخصي سازي و امكان دستكاري تنظيمات سيستم توسط كاربر در صورت لزوم يا تمايل ، مانند زبان، تاريخ و ساعت، امضاء فرمت ها، واحد پول.
امكان وارد كردن اطلاعات كاربر در هارموني. بررسي جزئيات ورود- خروج داده ها در هر زمان ممكن.
تعريف سطوح دسترسي و امنيتي كاربري با ايجاد نقش ، گروه و پروفايل.

 

 http://www.damsunharmony.com/

ویدئو کلیپ نرم افزار CRM

ویدئو کلیپ نرم افزار خدمات مشتری

ویدئو کلیپ نرم افزار خدمات پس از فروش