گام‌های ایران‌خودرو برای ارتباط بیشتر با مشتریان ‏

رای دهی:  / 0
ضعیفعالی 

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو به مناسبت گشايش سيزدهمين نمايشگاه بين‌المللي نيرو محركه، خودرو و قطعات خودرو ‏شيراز پيامي صادر كرد.‏

گام‌های ایران‌خودرو برای ارتباط بیشتر با مشتریان ‏

 

به گزارش نشریه خدمات پس از فروش در پیام مهندس هاشم یکه‌زارع آمده است: در دنیای کنونی پویایی و پیشرو بودن یک ‏شرکت خودروساز را با سهم و اعتبار آن در بازارهای داخلی و بین‌المللی محک می‌زنند و گروه صنعتی ایران‌خودرو با چنین باوری ‏است که در دولت تدبیر و امید گام در مسیر عرصه جهانی صادرات خودرو و حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی و استانی گذارده ‏است.استراتژی مورد نظر، صادرات به بازارهای هدف با محوریت رانا و دنا و نیز جذب و ارتقای تکنولوژی، توسعه دانش فنی و تولید ‏محصول مشترک بر مبنای یک رابطه هدفمند با خودروسازان جهانی است. این گروه صنعتی با ایجاد تنوع در محصولات و تولید ‏محصولات جدید و به کارگیری فن‌آوری روز دنیا از طراحی تا خدمات پس از فروش تلاش‌های موثری را انجام داده است.‏
امروزه رخدادهای مربوط به صنعت خودرو و به تبع آن برگزاری و حضور در نمایشگاه‌های خودرو بسیار پر جاذبه است و استقبال ‏چشم‌گیر مردم شهرها و استان‌ها از این نوع نمایشگاه‌ها بیانگر آن است که نمایشگاه محل تلاقی بازدیدکنندگان و عرضه‌کنندگان ‏کالاها و خدمات و نقطه برخورد عرضه و تقاضاست.‏
در یک نمایشگاه تولیدکنندگان، محصولات مورد نظر خود را به معرض نمایش می‌گذارند، نوآوری‌ها، خلاقیت‌ها و ابتکارات خود را ‏عرضه می‌دارند و بازدیدکنندگان نیز ذوق، سلیقه و تمایلات خود را جست‌وجو می‌کنند.‏
بدین ترتیب این دو گروه مناسب‌‍ترین شرایط را برای برقراری ارتباط درآینده در برابر خود مهیا می‌بینند. در میان اقشار ‏دیدارکننده، نوجوانان و جوانان بالاترین درجه مشارکت را دارند. این گروه سنی با توجه به دسترسی آسان به اطلاعات و اخبار ‏ذی‌ربط، ‌خواسته‌های فراوانی از تولیدکنندگان دارند و کم توجهی به آنان همچون از دست دادن بخشی از سهم مشتریان آینده ‏شرکت‌های خودرو سازی است.‏
بدیهی است جلب نظر مشتریان آتی که همانا جوانان این مرز و بوم هستند، بسیار حائز اهمیت است. طراحی‌های جدید، تجهیزات ‏اسپرت، آپشن و رنگ‌های متنوع و شاد … از حداقل توقعات جوانان است.‏
ایران‌خودرو به عنوان پیشروترین خودروساز کشور تدابیر تازه‌ای را برای این قشر عظیم جامعه اندیشیده است و با عرضه محصولات ‏جدید در نمایشگاه شیراز یک قدم به سوی جلب رضایت مشتریان مردم استان فارس نزدیک‌تر شده است. عرضه محصولاتی چون ‏رانا، دنا و سورن سال حاصل انتظار و تقاضای مردم خوب میهن اسلامی است که در این نمایشگاه به منصه ظهور رسیده است.‏
این شرکت روزبه روز بر توان رقابتی خود تا رسیدن به مفهوم واقعی خودروسازی می‌افزاید و بر این اساس افزایش سطح کیفی، ‏توسعه محصولات جدید، تولید پلاتفرم‌های جدید، افزایش توان مهندسی طراحی، ‌ارتقای رضایت مشتریان و برنامه‌ریزی به منظور ‏تنوع روش‌های نوین بازار یابی و فروش را در دستور کار خود قرار داده است. امید آن که در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و ‏مدیریت جهادی بتوانیم گام‌های بلند و پیوسته‌ای را در روند صعودی برداریم.‏

 

:مرجع

http://assimag.com/?p=836