افزایش "خدمات پس از فروش" ضامن بقاء تولیدکنندگان است

رای دهی:  / 0
ضعیفعالی 
عضو انجمن تولیدکنندگان سونا، جکوزی و محصولات آشپزخانه:

افزایش "خدمات پس از فروش" ضامن بقاء تولیدکنندگان است

گشایشی گفت: افزایش خدمات پس از فروش ضامن بقاء تولیدکنندگان است، چراکه این خدمات باعث افزایش سوددهی تولیدکنندگان می‌شود.
فرامرز گشایشی، عضو انجمن تولیدکنندگان سونا، جکوزی و محصولات آشپزخانه در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: افزایش خدمات پس از فروش ضامن بقاء تولیدکنندگان است، زیرا بسیاری از شرکتها هم تولید می‌کنند و به فروش هم می‌رسانند، ولی آنچه اهمیت دارد این است که خدمات پس از فروش باعث افزایش سوددهی تولیدکنندگان می‌شود. 

وی در ادامه افزود: بسیاری از محصولات اروپایی 8 برابر قیمت محصولات داخلی ما هستند که بسیاری از افراد ترجیح می دهند محصولات داخلی را مصرف کنند که هزینه آن پایین است. 

گشایشی با بیان این که واردات این محصولات مقرون به صرفه نیست، گفت: زیرا هم حجم بالایی را برای واردات به خود اختصاص می‌دهند و هم اینکه ما وقتی ماشین آلات و تجهیزات ساخت این محصولات را در داخل داریم، نیاز به واردات این محصولات نیست. 

این عضو انجمن با اشاره به نصب محصولات داخلی بر روی ساختمانهای کشورهای خارجی اضافه کرد: کیفیت محصولات و همچنین خدمات پس از فروش سبب می‌شود استقبال بیشتری از این محصولات صورت بگیرد و ارز داخلی را نیز تامین کند. 
 
 
منبع:
http://www.yjc.ir