شرکتهای بزرگ در ارائه دانش خود به سایر شرکتها تلاش کنند

رای دهی:  / 0
ضعیفعالی 

موضوع خدمات پس از فروش یک موضوع ملی است و نمیتوان با تکروی و نگاه بازاری منتظر توسعه و تحول آن در کشور بود.

به گزارش ستاد خبری کنفرانس سید محمد علی امامی دبیر اجرایی ششمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی در ایران در مراسم آغازین این کنفرانس با اشاره به تلاش یک ساله عوامل اجرایی در برگزاری این کنفرانس گفت بی شک موضوع خدمات پس از فروش بدون پشتوانه سازی از سوی شرکتهای پیشرو و انتقال دانش از طریق همین مراسم ها در سطح کلان اقتصاد و صنعت محقق نخواهد شد

وی افزود متاسفانه نگاه به خدمات پس از فروش در برخی شرکتها به سمت استفاده ابزاری از خدمات پس از فروش به عنوان عامل تبلیغات سطحی حرکت کرده است که در صورت مداوم بودن این مسیر نمیتوان به اعتماد مشتریان به این بازار خوشبین بود.

امامی اضافه کرد خوشبختانه امروز مشتریان ایرانی با حدود حقوق قانونی خود به عنوان مصرف کننده بیشتر آشنا شده اند و این شرکتهای ارائه دهنده خدمات پس از فروش هستند که میتوانند با ارائه خدمات پس از فروش و ایجاد رضایتمندی مشتریان فرصت کسب بازارهای بزرگتر را برای خود مهیا کنند.

لازم به ذکر است ششمین کنفرانس ملی راهکارهای توسعه خدمات پس از فروش و گارانتی با حضور چهره های فعال این عرصه  در مرکز همایشهای دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد .