تفاوتهاي بين کسب و کار خدمات پس از فروش و کسب وکار زنجيره تامين توليد

رای دهی:  / 0
ضعیفعالی 


در جدول
2.2 ،تفاوتهاي بين کسب و کار خدمات پس از فروش و کسب وکار زنجيره تامين توليد کلاسيک به صورت خلاصه آمده است. حرکت آرام و تقاضا هاي گاه به گاه،پاسخگويي سريع به تقاضا ها،مشتريان ناهمگون،گردش کالاي کم ، ويژگيهايي هستند که در خدمات پس از  فروش معمولا مشاهد مي شوند.به همين ترتيب  نيازمنديهاي سيتمهاي اطلاعاتي مورد نياز جهت مديريت عمليات خدمات پس از  فروش متفاوت مي باشند.

ادامه

مترجم یا نویسنده
محمدرضا دانافرد
کارشناس نرم افزارهای سازمانی

اسپانسر

فروشگاه اینترنتی سوغات آقاجو